رئیس جمعیت هلال احمر: اجساد مطهر در حال انتقال به معراج شهدای تبریز است + ویدئو در پی شهادت رئیس جمهور ایران، پاکستان عزای عمومی اعلام کرد فردا (۱ خرداد ماه) جلسه علنی مجلس تشکیل نمی‌شود اسامی شهدای خلبان و فنی هلیکوپتر حامل رئیس‌جمهور و هیئت همراه اعلام شد جنبش حماس درگذشت رئیس جمهور و وزیر خارجه را تسلیت گفت مخبر در صورت موافقت رهبری وظایف رئیس‌جمهور را انجام می‌دهد جلسه فوق‌العاده هیئت دولت در پی شهادت رییس جمهور + بیانیه واکنش‌های جهانی به شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه رئیسی در آخرین دیدارش با مردم چه گفت؟ + فیلم پیام تسلیت مقامات و شخصیت‌ها برای شهادت رئیس جمهور و هیات همراه رهبر اکثریت سنای آمریکا: شواهدى از خرابکارى در سقوط بالگرد رئیس‌جمهور ایران نیست ترور سردار رادان تکذیب شد فرمانده سپاه عاشورا: سرنوشت بالگرد و مسافران آن را نمی‌توان تایید کرد اولین فیلم از نمای دوربین‌های هوایی از لاشه بالگرد رئیس جمهور کولیوند: آثاری از زنده بودن سرنشینان بالگرد مشاهده نشده است + فیلم محل بالگرد رئیس جمهور پیدا شد + عکس و فیلم چین: آماده ارائه هرگونه کمک به ایران هستیم منطقه طویل که پهپاد ترکیه شناسایی کرده کجاست؟ + جزئیات حمله پهپادی مقاومت عراق به اهداف حیاتی در بندر ایلات (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

وزیر امور خارجه: گفتگو‌های مهمی در سوریه داشتم

  • کد خبر: ۲۲۱۰۸۴
  • ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
وزیر امور خارجه: گفتگو‌های مهمی در سوریه داشتم
وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص رایزنی‌های خود در دمشق نوشت: روز گذشته در دمشق، رایزنی و گفت‌وگوی مهمی با آقایان بشار اسد رئیس‌جمهور، فیصل مقداد وزیر امور خارجه و همچنین مشاور امنیت ملی سوریه داشتم.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در گزارشی درباره دیدار‌های و رایزنی‌های روز گذشته خود در دمشق در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: روز گذشته در دمشق، رایزنی و گفت‌وگوی مهمی با آقایان بشار اسد رئیس جمهور، فیصل مقداد وزیر امور خارجه و همچنین مشاور امنیت ملی سوریه داشتم.

وی افزود: علاوه بر بررسی تحولات منطقه‌ای و جهانی، به‌ویژه موضوع مهم فلسطین و غزه، توافقات رؤسای جمهور دو کشور بررسی و در نتیجه ابعاد گسترش مناسبات دوجانبه از جمله اقتصادی رضایتبخش و رو به جلو ارزیابی شد.

امیرعبداللهیان خاطرنشان کرد: در ادامه به‌همراه آقای فیصل مقداد ساختمان جدید بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را افتتاح کردیم و خدمات‌رسانی رسمی آن آغاز شد.

وزیر امور خارجه نوشت: همچنین به‌همراه همتایم با یک دیپلمات جوان وزارت خارجه سوریه که در جریان حمله تروریستی اخیر رژیم اسراییل به سفارت کشورمان در دمشق به‌شدت مجروح و متأسفانه یک پای خود را بر اثر اصابت موشک از دست داده است، در بیمارستان عیادت کردیم.

وی بیان داشت: دیدار با دیپلمات‌های کشورمان، نمایندگان نهاد‌های ایرانی و مستشاران نظامی ایرانی ضد‌تروریسم در دمشق و خانواده آنان در فرودگاه و محل سفارت که ـ علی‌رغم دشواری‌های محل مأموریت ـ سرشار از روحیه، تعهد و حس مسئولیت‌پذیری‌اند، بسیار غرورآفرین و افتخار‌آمیز بود.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->